mot den vita rocken, i Uppsala vt2012!
nu är det alltså äntligen avgjort, i vår blir det läkarprogrammet i mitt älskade Uppsala!
efter gårdagens promenerande och shoppande har jag idag ont i både vader och rygg,
kvällen blir lugn med idol och plugg, för även om jag ska sluta vill jag ha ett G i den här kursen.
"jag är så lycklig, jag är så lycklig, jag är så lycklig hela långa veckan ut!"
Mot den vita rocken - Uppsala Läkarprogram VT2012
vad som har hänt med antagningsstatistiken förstår jag inte, men jag är sjukt lycklig!
jag gick på rosa moln hela dagen igår, med Anna på Lager 157 och på IKEA.
dagen till ära firade vi med fusk-champagne, köttfärssås och karaoke,
och jag sprang också på en blivande klasskamrat, skoj!
jag köpte en ny liten dator och fick in mitt PM i tid, återstår att se om det blir godkänt.
vi sjöng lite singstar och myste.
vi var på Twilight, ja det var andra gången för mig, och vi lekte med den trädklättrande katten Oskar.
jag tog ett försenat flyg hem till Uppsala och köpte kurslitteraturen till dom sista veckorna.
efter gårdagens promenerande och shoppande har jag idag ont i både vader och rygg,
inte blev det bättre av instuvandet av min och Annas cykel i det lite för trånga förrådet i morse.
eller all shopping jag gjorde idag.
jag fick med mig fyra stycken lila gardiner, en stor rund lila matta för smärtande 400 kr, dukar, lampskärm och lite annat smått och gott.
efter jul när allt det röda försvinner kommer det bli riktigt mysigt här! :)
kvällen blir lugn med idol och plugg, för även om jag ska sluta vill jag ha ett G i den här kursen.
"jag är så lycklig, jag är så lycklig, jag är så lycklig hela långa veckan ut!"
Mot den vita rocken - Uppsala Läkarprogram VT2012
Kommentarer
Trackback